AMI HERUITVINDING
Nieuw ontwerp

 

De All-New Ami zal zich in de eerste helft van 2025 ontwikkelen met een nieuwe generatie die wereldwijd in première gaat in Parijs.

 

Zijn afmetingen blijven hetzelfde, maar hij krijgt een nieuwe voor- en achterzijde om zijn vriendelijke karakter te versterken.

 

Het ontwerp presenteert een gezicht dat zowel sympathiek als volwassener is, met meer uitgesproken lijnen.

Nieuwe uitstraling

De koplampen, omlijst door een zwart decor dat op oogleden lijkt, zijn opnieuw gepositioneerd aan de basis van het vooraanzicht om een expressievere look te creëren.

Nieuw logo

Het nieuwe logo is gekanteld zodat het zich richt tot de voorbijgangers. In vergelijking met de vorige generatie verliest het onderste deel zijn ronde vormen ten gunste van een meer uitgesproken en sculpturaal ontwerp.

Nieuwe uitstraling

De koplampen, omlijst door een zwart decor dat op oogleden lijkt, zijn opnieuw gepositioneerd aan de basis van het vooraanzicht om een expressievere look te creëren.

Nieuw logo

Het nieuwe logo is gekanteld zodat het zich richt tot de voorbijgangers. In vergelijking met de vorige generatie verliest het onderste deel zijn ronde vormen ten gunste van een meer uitgesproken en sculpturaal ontwerp.
Grafisch
Nieuwe codes

 

Het concept van gesloten vormen op de voorkant komt ook terug in verschillende grafische elementen aan de zijkant van de  All-New Ami, zoals de wieldoppen met een patroon van vierkanten met afgeronde hoeken en de sticker op het achterruit.

 

Deze hedendaagse vormen zijn geïnspireerd op diverse artistieke universums en nieuwe technologieën.

 

Succes
Leiderschap in micromobiliteit

De Ami is een echt maatschappelijk fenomeen geworden, met meer dan 65.000 klanten en een verandering in de manier waarop wagens worden gebruikt in stedelijke en buitenstedelijke gebieden.

 

Dit elektrische vierwieler heeft zachte mobiliteit opnieuw uitgevonden, waardoor het toegankelijk is voor een breed publiek. 

 

Gepland voor commercialisatie in 2025, heeft dit nieuwe model als doel het succesverhaal van de Ami voort te zetten.