CITROËN FLEXCARE

 

NEEM EEN ABONNEMENT VOOR MEER GEMOEDSRUST

Een pakket uitgebreide garantie- en serviceplannen die passen bij je manier van werken.

 

 

 
BESCHERMING
Bescherm jezelf tegen onvoorziene omstandigheden
 
VOORSPELBAARHEID
Beheer het budget van je wagenpark, spreid de kosten via maandelijkse betalingen
 
FLEXIBILITEIT
Stem je FlexCare-plan af op je bedrijf​
 
EXPERTISE
Profiteer van de Citroën-onderdelen en de unieke expertise van ons netwerk

 

 

 

 

VERLENGDE GARANTIE, EEN DUIDELIJKERE WEG VOORUIT
"Voor mijn bedrijf gaat het erom beschermd te zijn tegen onvoorziene omstandigheden"

EXTENDED CARE PREMIUM

Verlengde garantie (i) Extra dekking voor je wagen na afloop van de fabrieksgarantie die alle fabricagefouten dekt als gevolg van defecten aan mechanische, elektrische en elektronische onderdelen, voor de duur en de gekozen kilometerstand van je Citroën FlexCare-plan - Aankoop mogelijk binnen de eerste 24 maanden na de startdatum van de garantie.​   (Tractiebatterij (i) Je tractiebatterij heeft een garantie van 8 jaar of tot 160.000 km voor 70% van de oplaadcapaciteit, binnen de fabrieksgarantie van jouw Citroën.  ) + Citroën assistance (i) Pechverhelping of wegslepen 24/7, zonder kilometerbeperking, in meer dan 49 landen. In geval van mechanische, elektrische of elektronische panne of een lekke band.   (incl. Vermogenstekort (i) Energietekort - als jouw batterij onvoldoende is opgeladen, kunnen wij die ter plaatse opladen waar dat is toegestaan en/of jouw wagen wegslepen naar een laadstation van uw keuze binnen een afstand van 80 km, of naar het dichtstbijzijnde binnen dat bereik. In jouw Citroën FlexCare-plan zijn 3 takelbeurten per jaar inbegrepen zonder extra kosten.​ )

EXTENDED CARE PREMIUM

Verlengde garantie (i) Extra dekking voor je wagen na afloop van de fabrieksgarantie die alle fabricagefouten dekt als gevolg van defecten aan mechanische, elektrische en elektronische onderdelen, voor de duur en de gekozen kilometerstand van je Citroën FlexCare-plan - Aankoop mogelijk binnen de eerste 24 maanden na de registratie van je wagen.​   + Citroën Assistance (i) Pechverhelping of wegslepen 24/7, zonder kilometerbeperking, in meer dan 49 landen. In geval van mechanische, elektrische of elektronische panne of een lekke band.  
SERVICEPLANNEN ZONDER VERRASSINGEN
"Voor mij gaat het erom mijn onderhoudskosten te spreiden met vaste maandelijkse betalingen."

SERVICE CARE PLUS

Citroën Assistance (i) Pechverhelping of wegslepen 24/7, zonder kilometerbeperking, in meer dan 49 landen. In geval van mechanische, elektrische of elektronische panne of een lekke band.   (inclusief lege batterij (i) Energietekort - als je batterij onvoldoende is opgeladen, kunnen wij die ter plaatse opladen waar dat is toegestaan en/of je wagen wegslepen naar een laadstation naar keuze binnen een afstand van 80 km, of naar het dichtstbijzijnde binnen dat bereik. In je Citroën FlexCare-plan zijn 3 takelbeurten per jaar inbegrepen zonder extra kosten.​  ) + Onderhoudsprogramma + Gezondheidsstatus batterij (i) Indicatieve informatie over de degradatie van de batterij. Het is een momentopname tijdens de onderhoudsbeurt/batterijdiagnose, vergeleken met de waarde toen de wagen voor het eerst werd afgeleverd.  

SERVICE CARE PLUS

Citroën Assistance (i) Pechverhelping of wegslepen 24/7, zonder kilometerbeperking, in meer dan 49 landen. In geval van mechanische, elektrische of elektronische panne of een lekke band.   + Onderhoudsprogramma 
HET VOLLEDIGE AANBOD PACKAGES
"Voor mij gaat het om de all-in-one zorgeloze service."

COMPLETE CARE

 Verlengde garantie (i) Extra dekking voor je wagen na afloop van de fabrieksgarantie die alle fabricagefouten dekt als gevolg van defecten aan mechanische, elektrische en elektronische onderdelen, voor de duur en de gekozen kilometerstand van je Citroën FlexCare-plan - Aankoop mogelijk binnen de eerste 24 maanden na de registratie van je wagen.​   (Tractiebatterij (i) Je tractiebatterij heeft een garantie van 8 jaar of tot 160.000 km voor 70% van de oplaadcapaciteit, binnen de fabrieksgarantie van je Citroën.​  ) + Gepland Onderhoud + Citroën Assistance (i) Pechverhelping of wegslepen 24/7, zonder kilometerbeperking, in meer dan 49 landen. In geval van mechanische, elektrische of elektronische panne of een lekke band.   (incl. Strompanne (i) Energietekort - als je batterij onvoldoende is opgeladen, kunnen wij die ter plaatse opladen waar dat is toegestaan en/of je wagen wegslepen naar een laadstation naar keuze binnen een afstand van 80 km, of naar het dichtstbijzijnde binnen dat bereik. In je Citroën FlexCare-plan zijn 3 takelbeurten per jaar inbegrepen zonder extra kosten.​  ) + Gezondheidsstatus batterij (i)  Indicatieve informatie over de degradatie van de batterij. Het is een momentopname tijdens de onderhoudsbeurt/batterijdiagnose, vergeleken met de waarde toen de wagen voor het eerst werd afgeleverd.  

● COMPLETE CARE

Verlengde garantie (i) Extra dekking voor je wagen na afloop van de fabrieksgarantie die alle fabricagefouten dekt als gevolg van defecten aan mechanische, elektrische en elektronische onderdelen, voor de duur en de gekozen kilometerstand van je Citroën FlexCare-plan - Aankoop mogelijk binnen de eerste 24 maanden na de registratie van je wagen.​  + Gepland Onderhoud + Citroën Assistance (i) Pechverhelping of wegslepen 24/7, zonder kilometerbeperking, in meer dan 49 landen. In geval van mechanische, elektrische of elektronische panne of een lekke band.   

COMPLETE CARE PLUS

Complete Care +  Slijtageonderdelen (i) Vervanging van onderdelen die onderhevig zijn aan slijtage (remblokken, schokdempers, zekeringen, ruitenwisserbladen....) voor normale gebruiksomstandigheden van de wagen.  

● COMPLETE CARE PLUS

Complete Care + Slijtageonderdelen (i) Vervanging van onderdelen die onderhevig zijn aan slijtage (remblokken, schokdempers, zekeringen, ruitenwisserbladen....) voor normale gebruiksomstandigheden van de wagen.  
PAS UW PLAN AAN MET AANVULLENDE DEKKINGEN
"Voor mij gaat het om een service op maat die voldoet aan mijn behoeften."

Banden (i) In deze service worden uw banden hersteld in geval van een lekke band of wordt de hele set of enkel zomer-, allseason- of winterband(en) vervangen - inclusief demonteren, monteren, uitbalanceren en vervangen van waarden in geval van storingen. 

Vervangwagen voor gepland onderhoud (i) U krijgt 1 dag een vervangwagen bij elk gepland onderhoud.  

Strikt onderhoudsschema (i) Extra service vereist voor klanten met zwaar voertuiggebruik.​  

 

Banden (i) In deze service worden uw banden hersteld in geval van een lekke band of wordt de hele set of enkel zomer-, allseason- of winterband(en) vervangen - inclusief demonteren, monteren, uitbalanceren en vervangen van waarden in geval van storingen. 

Vervangwagen voor gepland onderhoud (i) U krijgt 1 dag een vervangwagen bij elk gepland onderhoud.  

Strikt onderhoudsschema (i) Extra service vereist voor klanten met zwaar voertuiggebruik.​   

 

 

 

 

 

WAT IS INBEGREPEN
EXTENDED CARE PREMIUM
SERVICE CARE PLUS
COMPLETE CARE
Uitgebreide garantie
X
X
Onderhoudsprogramma
X
X
Slijtageonderdelen
X
Citroën Assistance
X
X
X
Lege batterij
X
X
X
Gezondheidsstatus batterij
X
X
Je kunt elk van deze plannen aanpassen met aanvullende dekkingen

 

Waarom kies ik het best een Citroën Flexcare verlengde garantie en/of serviceplan - servicecontract - voor mijn wagen?​

Een serviceplan – of onderhoudsplan- helpt je niet alleen de onderhoudskosten van je Citroën te spreiden, maar beidt ook waardevolle aanvullende diensten om het leven met je wagein gemakkelijker te maken. De beste oplossing os om je serviceplan aan te schaffen wanneer je je wagen koopt, zodat je je wagen vanaf het begin kan beschermen. Als je je serviceplan niet hebt aangeschaft toen je je wagen kocht ke je zich nog steeds abonneren op een serviceplan vóór de eerste reguliere onderhoudsbeeurt (12 maanden na de begindatum van de garantie). 

Met een verlengde garantie kan je daarnaast de fabrieksgarantie verlengen tot na de standaard loop tijd, zodat je tot drie jaar lange kan profiteren van dezelfde wagenbescherming als bij de oorspronkelijke fabrieks garantie. Je kan een velengd garantiecontract afsluiten voordat de oorsponkelijke fabrieksgarantie verloopt. (De handelsgarantie laat de wetterlijke rechten van de consument op grond van het recht inzake de verkoop van consumptiegoederen overlet. Deze recheten worden door de handelsgarantie niet aangetast). 

EXTENDED CARE PREMIUM
SERVICE CARE PLUS
COMPLETE CARE PLUS
Uitgebreide garantie
X
X
Onderhoudsprogramma
X
X
Citroën Assistance
X
X
X
Slijtageonderdelen
X
X
Je kunt elk van deze plannen aanpassen met aanvullende dekkingen

 

Waarom kies ik het best een Citroën Flexcare verlengde garantie en/of serviceplan - servicecontract - voor mijn wagen?​

Een serviceplan – of onderhoudsplan- helpt je niet alleen de onderhoudskosten van je Citroën te spreiden, maar beidt ook waardevolle aanvullende diensten om het leven met je wagein gemakkelijker te maken. De beste oplossing os om je serviceplan aan te schaffen wanneer je je wagen koopt, zodat je je wagen vanaf het begin kan beschermen. Als je je serviceplan niet hebt aangeschaft toen je je wagen kocht ke je zich nog steeds abonneren op een serviceplan vóór de eerste reguliere onderhoudsbeeurt (12 maanden na de begindatum van de garantie). 

Met een verlengde garantie kan je daarnaast de fabrieksgarantie verlengen tot na de standaard loop tijd, zodat je tot drie jaar lange kan profiteren van dezelfde wagenbescherming als bij de oorspronkelijke fabrieks garantie. Je kan een velengd garantiecontract afsluiten voordat de oorsponkelijke fabrieksgarantie verloopt. (De handelsgarantie laat de wetterlijke rechten van de consument op grond van het recht inzake de verkoop van consumptiegoederen overlet. Deze recheten worden door de handelsgarantie niet aangetast).