De C5 X is het nieuwe vlaggenschip van Citroën. Het verenigt alle expertise van Citroën op het gebied van comfort, reizen en meer in het algemeen het welzijn van de wagen : een ware uitnodiging tot sereniteit. Citroën is altijd een merk geweest dat bekend staat om zijn innovatieve en avant-gardistische aanpak. Vanuit dit uitgangspunt wilde Citroën Belux ook een originele communicatieaanpak ontwikkelen die de filosofie van zijn nieuwste creatie in de verf zet via ontmoetingen met inspirerende zakenvrouwen die vertellen over hun professionele ervaringen.
Vier afleveringen werden gemaakt en worden uitgezonden op de sociale netwerken van het merk in België. Het concept is 100% Belgisch en de voorgestelde vrouwen vertellen over hun professionele activiteiten, hun successen of hun uitdagingen. In de eerste drie video's ontdekken we mevrouw Georgia Brooks, CEO & oprichtster van "The Nine", de eerste business club gewijd aan vrouwen, gevestigd in Brussel en mevrouw Gloria Barudy Vasquez, algemeen directeur van het Belgische modehuis NATAN en mevrouw Laetitia Van Hove, oprichtster van Five Oh, een bedrijf gespecialiseerd in de communicatie van muzikale artiesten en de creatie en promotie van muzikale evenementen.
In de vierde video van "Successful Women" geeft Citroën het woord aan mevrouw Sofie Van den Bussche, manager en eigenaar van haar eigen kunstgalerij die haar naam draagt. Gallery Sofie Van den Bussche is een Belgische en internationale galerij voor hedendaagse kunst in Brussel, met als doel het promoten van opkomende en gerenommeerde kunstenaars die haar nauw aan het hart liggen. Het zorgt ervoor dat elke tentoonstelling anders is en een ander perspectief op hedendaagse kunst laat zien. Haar uitgangspunt is altijd de kunstenaar en zijn werk te laten stralen, elk met zijn eigen verhaal. Dat kan via solo-, duo-of groepstentoonstellingen, van abstract tot figuratief, van schilderij tot beeldhouwwerk. Ik ben er ook van overtuigd dat een confrontatie tussen de oudere en de jongere generatie een fascinerende dynamiek oplevert. Ze streeft naar minstens zes of zeven tentoonstellingen per jaar. Gallery Sofie Van den Bussche wil een boeiend platform bieden waar kunstenaars, kunstliefhebbers, kunstverzamelaars en nieuwsgierige bezoekers elkaar kunnen ontmoeten